Tonizační a regenerační pleťová voda.
Zklidňuje, tonizuje, regeneruje.
Dodává svěžest a vitalitu.
Množství: 140 ml
Detailní popis produktu
Pleťová voda, ve které je jemnost hydrolátu růže damašské doplněná silou
přírodně prohřívané třetihorní termální vody plné zemské energie.
Čistí, tonizuje a účinně regeneruje pokožku, pleti dodává na dlouhou dobu svěžest a vitalitu.
Obsahuje pouze přírodní parfém ze vzácných esencí geránia a okvětních
lístků růže v aromaterapeutickém množství.
Účinné ingredience:
Hydrolát růže damašské, třetihorní termální voda z Podhájske,
esenciální oleje růže a geránium.
Před použitím lahvičku důkladně protřepejte!
Tento produkt má novou etiketu, po přechodnou
dobu Vám může přijít ještě s původní etiketou.
INCI:
Rosa Damascena Flower Water, Mineral Water, Phenethyl Alcohol, Parfum,
Linalol, Geraniol, Citronellol.
Tučně označené položky jsou přirozenou součástí použitých éterických olejů a nejsou do přípravku uměle přidávány.
Doplňkové parametry
Kategorie: | PLEŤ |
---|---|
Hmotnost: | 0.16 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Lidský organismus vnímá Energy jako jeden celek. V něm neexistuje ani zdraví, ani nemoc. Pouze harmonie a disharmonie. Hledá příčiny vychýlení z rovnováhy a jemným ovlivňováním navrací tělu přirozenou sílu a vitalitu.
Všechny jejich produkty jsou vyrobeny s hlubokou odpovědností a využitím nejnovějších poznatků fytoterapie, aromaterapie, homeopatie a s respektem k principům tradiční čínské medicíny.
Produkty jsou v maximální míře přírodní. Účinné látky pochází ve velké míře z volného sběru nebo ekologického hospodářství. Nepoužívají anonymní dodavatele. Snaží se důkladně poznat hodnotu všech míst a osob, které stojí za jednotlivými léčivými bylinami, vzácnými oleji, esencemi a dalšími látkami, které vstupují do výroby našich produktů. Odpovědně používají pouze nejvybranější, nejčistší a nejúčinnější dostupné účinné látky tak, aby udrželi naprostou výjimečnost svých výrobků. Vývoj a formulace je vždy podřízena pouze výsledné hodnotě produktů tak, aby se mohli svým zákazníkům podívat zpříma do očí.